Summer in the city

Idag sken solen igen! Varannan dag verkar det vara som gäller här i Borås...Hade en föreläsning idag i Statistik vilken är den enda kursen vi börjat med, på onsdag börjar Väveriteknik också, den verkar rolig..

Slutade alltså skolan vid 12, så passade på att göra lite ärenden..Klacka om skor (visade sig vara dyrare än hemma i Sthlm..lite sugigt eftersom jag väntat med att göra det tills jag kommit hit..) Köpa lite grejs på apoteket och sen hittade jag till Röda Korsets Kupan affär där jag köpte lite krukor, tallrikar o en grythandske :) Oumbärliga ting! Ska ju försöka utrota Kenneth (haha han vi hyr i 2hand av) och inplantera Nicolina o Nathalie i lägenheten..

Sen när jag kom hem hittade jag värsta bra stället att ställa kameran på så jag kan ta outfitbilder, yay! Får bara hoppas på lite mer fint väder,



Body: Monki
Kjol: Mammas gamla ankellånga från Polarnopyret som jag satt upp med säkerhetsnålar (haha en tant kom fram till mig o sa att min kjol fastnat där bak, så jag var tvungen att säga att det faktiskt skulle vara så haha)
Skor, väska, glajjs: 2hand



Här är mitt hus!



Jeans: Acne
Tshirt: Marc Jacobs (nån billig underlinje)

Ikväll vare korvgrillning vid en lekplats i en park. Där kan man leeeeka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback