Det är härligt med kontraster

därför ökade jag dom massor på det här kortet!
Västen är ett provexemplar på en KRISS-kofta (som aldrig fick bli en kofta o således ej har några ärmar) som jag köpte för 20 kr igår. Förra sommaren o nu i sommar kommer jag jobba på KRISS på NK i Sthlm men nu ringde de o behövde hjälp med en utförsäljning här i Borås-området och jag älskar ju att jobba så det passade perfekt. Den här stickade västen är på något sätt så extremt gräslig att den blir sjukt härlig, tycker ni inte? Man får lapptäcke/majblomme/folklore associationer så det skriker om det...
Här matchade med shorts från Gina Tricot, skor Wedins o skärp från Fröken Nilssons Second Hand (i Sundbyberg, klart värt ett besök!!! Väldigt sorterat så det e bra grejer, men som det brukar vara då; lite högre priser, skärpet kostade dock överkomliga 50 kr)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback