lite 60tals vibbar



Min mamma och min moster hade likadana sånna här klänningar på någon födelsedagsfest i mitten/slutet av 60-talet. Det där med att ha på sig likadant har ju försvunnit lite, borde man kanske införa igen? Får kolla om Lippa är på att klä sig likadant på pappas ev. 60års partaj! Den klänningen jag har tror jag är Ankis (min moster) för den andra var lite mindre och min mamma var TINY när hon var ung (tyvärr..mkt kläder är alldeles för små för mig...)..Fin är den iaf ;) Men genomskinlig så här har jag den tillsammans med klänning från FCUK och skor köpta på Täby Loppis förra sommarn (lätt att jag ska dit i sommar! Nån som e på?)

Nu ska jag sova, för idag har jag haft sammanlagt 9 h föreläsningar, så e lite trött!
Natti!

Kommentarer
Postat av: hanna

jag vill! jag vill! jag vill!

var på myrorna häromdagen, blev besviken. gillar inte kläderna på stan alls. alla ser likadana ut.

ne ... xoxo

Postat av: johanna

få en smygtitt av hösten hos h&m i bloggen idag!

2009-05-15 @ 11:18:15
URL: http://liveforfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback