Strappi sandals (OBS! Svengelsk uttal krävs!)


Yay! Idag hämtade jag ut mina sandaler jag beställt från Topshop. Jag köpte dom i 39or när jag var hemma, men de kändes lite för stora och eftersom 38orna var slut beställde jag från internet istället. Topshops webbutik e riktigt najs, de är sjukt snabba leveranser, man får studentrabatt och allt är 50-100 kr billigare än i de vanliga butikerna i Sverige. Beställde min skinnjacka därifrån också och även det gick riktigt smidigt. Åhh skorna e sjukt snygga, älska kornblått! Hade egentligen inte dom på mig under dagen men de fick vara med på dagens outfit iaf :)



Blus: Ted Baker
Byxor: Monki
Skor: Topshop



mina nya straappiii saaandals!

Kommentarer
Postat av: hanna

oh vad jag älskar att du skriver igen!

mkt bra. mkt fint!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback