Taroko Gorge

På knytisen träffade jag 3 tjejer som vi inte träffat förut, och efter att ha snackat lite visade det sig att de skulle åka på utflykt till nationalparken Taroko Gorge dagen efter, och stanna över en natt och sen åka tillbaka till Taipei på måndagen. Eftersom Tilda hade midterm på måndagen kunde hon inte följa med, men jag bestämde mig för att hänka och mötte upp dom på Taipei Main Station kl 8.30 på söndag morgon. Vi tog tåget till Hualien där vi hyrde moppar som vi sedan åkte upp till parken med. Det regnade lite lätt men det gjorde inget.



Snajdigt!



Mycket tunnlar genom bergen blev det


Vi hittade en larvgangbang på en stolpe



Vi åkte upp bland molnen


Titta mamma! Blomma! Amaryllis!

Kommentarer
Postat av: Lise-Lott Hansson

Tack snälla gulliga du för blombilden. Den blev jag extra glad över! Puss o kram

2010-04-21 @ 21:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback