1 mars


Idag var vi duktiga (mest matilda) och gick ut o sprang/gick i parken imorse. Det var vaaaaarmt o sveeettiiiigt och fuuuktigt.
Sen köpte vi lite frukt och gick hem. När jag duschat o smörjt in mig kände jag mest för att somna om men Tilda som är trött på mitt eviga vilande/sovande tvingade mig att göra mig iordning och sen åkte vi till Ximending, ett typ nöjesområde med shopping, biografer osv osv. Vi åt rullande band sushi till lunch o sen shoppade vi lite. En kofta o två klänningar (yaaay min storlek!) blev det. Sen blev det bio. Sjukt najs här att de har alla filmer på orignalspråk o sen texter på tecken. Så fler (iskalla, de gillar sin air-con) biobesök lär det bli. Kostar dessutom bara typ 45-50 kr..Naaajs!






Kommentarer
Postat av: Therese

haha jag känner igen det där vilandet.. sjukt kul att bloggen är alive! så känns min vardag liite mer spännande. idag snöade det. i lund! i mars. jag trodde bättre om skåne än så här.

2010-03-02 @ 21:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback