Jag vill secondhandshooooppaaaa nuuuu

Usch o fy, satt o kollade upp 2hand affärer i Västerås (hehe Terre ska jobba där i sommar så jag tänkte crasha stan då!) och kom in på lite olika typ läkarmissionen och lifecenter o grejs..Såg att de hade filialer i typ Alby/Botkyrka..Då blev jag suuuuuupersugen på att gå på loppis och 2handaffärer..Vill nununnuununnuuuu!!!

MEN

Inte tänka så! Njuta av att jag är i taipei! Leva i stunden!

Jag ska jag ska..MEN JAG VILL ÄNDÅ GÅ O KOLLA PÅ FINA PORSLINSVASER FÖR 5 KRONOR

Hehe, nån som e på lite förorts 2hand utfykter i sommar eller? Vad säger ni brudar?

Kommentarer
Postat av: Panks

C u in da hood biatch. Bring yo tiny wallet.

2010-03-31 @ 12:47:37
Postat av: Josie Grosie

Det här är ju för bra för att vara sant. Om terrorese ska jobba i vässan i sommar måste vi dra dit någon helg och röja järnet. haha.

Det händer väldigt mycket bra saker i vässan på sommaren. Typ. Något. Tror jag... :D

saknar dig snygging och kul att du börjat skriva igen.

Massa puss och kram!

2010-04-02 @ 21:25:07
Postat av: Terre

ATT västerås (även kallat gurkstaden, fråga mig inte varför jag har googlat det...) kommer att bli the hotspot of the summer! och en massa andra secondhandiga utflykter såklart är jag påpåpå.. fy vad najsigt du verkar haft det på din lilla tripp för övrigt! Saknar dig! PUSS o KRAM

2010-04-15 @ 22:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback