Veckan som gått har jag:




Varit i skolan och njutit av lite sol på rasterna (har dock varit rätt kallt annars)




Druckit goda frozen strawberry daiquiries på Carnegies..Det var en "bar"/"klubb" som vår "babysitter" (fadder) Eva tog med oss till. "Its a really cool place, I really love it!"..När vi kommer in är det dock som en sämre version av hard rock cafe med en massa vita 50+ män som typ är i taipei för "work and pleasure"...bläää!! Så vet inte ritkigt om de goda drinkarna vägde upp för sliskiga italienare, stalkiga amerikanare och typ 60 årig nånting som twistade loss till beyonce..





Haft lektion i Basic Design och således ritat.



Förfestat i soffan med 7-elevens billigaste öl i handen



Varit på mini-hike med några killar vi träffade förra helgen. Vi gick i en miljard trappor uppför ett berg tills vi fick beskåda denna utsikt. Finfint med taipei101 till vänster.

Massa pussar!

Kommentarer
Postat av: Terre

åh sluta ha ett så spännande liv. eller ge mig ett åtminstonde... haha work and pleasure. usch. jag ska verkligen försöka skaffa mig skype i veckan. hade varit hightech. och bild på hela lägenheten tack! PUSS

2010-03-14 @ 21:28:03
Postat av: Anki

Flott värre! Inga 900 wattsmicrade matlådor och slaskiga curlingkängor där inte. Jag är även beredd att romantisra den gröna tavlan. Söt som socker är du också!

2010-03-15 @ 15:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback